დასაწყისში გავუზიარეთ ერთმანეთს სასწავლო პროცედურასთან დაკავშირებული ჩვენეული ვერსიები( ის რაც უკავშირდებოდა ჩვენს პროექტს) და მოვახდინეთ შეფასებები.აღინიშნა რომ პორტფოლიოს რუბრიკით მოვახდინოთ სასწავლო პროცედურის სწორად დაგეგმვა. ასევე საჭიროა შეფასებების სწორად შერჩევა. განსხვავებული საჭიროებების მქონე მოსწავლეებზე მორგება. სტანდარტის და დასახული ამოცანების შესაბამისობაში მოყვანა დაგეგმილ პროცედურებთან.
გავეცანით პრეზენტაციას: გარდნერი-ინდივიდუალური განსხვავებები სწავლების დროს. პრეზენტაციით გავეცანით იმის საჭიროებას, რომ აუცილებელია მოსწავლეთა ინდივიდუალური საჭიროებების გათვალისწინება
გავეცანით მოდული 6 აქტივობებს-თვითრეგულირების უნარის განვითარებაზე მოსწავლეებში.
გავეცანით კითხვარს დიფერენცირებულ სწავლებაზე, რომელიც შევინახეთ კურსის რესურსებში
გავეცანით გაკვეთილზე გამოყენებული თვითშეფასების რეფლექსიას და შევადგინეთ ჩვენი პროექტისათვის შესაბამისი ფორმა დავალების უკეთ გააზრებისათვის.
გავეცანით მოსწავლეთა მხარდასაჭერ რესურსებს.
მივიღეთ დავალებები.
გავეცანით პრეზენტაციას: გარდნერი-ინდივიდუალური განსხვავებები სწავლების დროს. პრეზენტაციით გავეცანით იმის საჭიროებას, რომ აუცილებელია მოსწავლეთა ინდივიდუალური საჭიროებების გათვალისწინება
გავეცანით მოდული 6 აქტივობებს-თვითრეგულირების უნარის განვითარებაზე მოსწავლეებში.
გავეცანით კითხვარს დიფერენცირებულ სწავლებაზე, რომელიც შევინახეთ კურსის რესურსებში
გავეცანით გაკვეთილზე გამოყენებული თვითშეფასების რეფლექსიას და შევადგინეთ ჩვენი პროექტისათვის შესაბამისი ფორმა დავალების უკეთ გააზრებისათვის.
გავეცანით მოსწავლეთა მხარდასაჭერ რესურსებს.
მივიღეთ დავალებები.
No comments:
Post a Comment